Efter 1 år....

Nu har det gått 1 år sedan Ensma mamma söker började att sändas för första gången!

Första omgången är alltid första....det är jag glad över!!

Vill dela med mig av en del fotografier från året som gått. Måste ju bara nämna att min stora idol är Robert Aschberg och jag är super lycklig att fått träffa honom flera gånger, autografen har både jag & Oliver =)



Efter fest på Wallmans Salonger, Emil är med i teatern Allt för byn Tv3  Anton och min goa vän på efter festen på Wallmans salongerNanne Grönvall skirver autograf till Oliver, hans idol!!Oliver, jag & Karl-Petter var gäster ihop på Värmlands radion

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej

Kul med bilder.

Hur har du det nu .. någon man i ditt liv ?

Har du någon kontakt med några av killarna i programmet eller dom andra tjejerna ?

En av tittarna i fjol :-)

2008-10-02 @ 21:24:54
Postat av: Maria

Hej

när ska ni vara med i hål i väggen eller har det redan visats ?

2008-10-19 @ 11:35:31
Postat av: s.

första säsongen är alltid ändå första säsongen :) vi saknar lenita i tv-rutan!

2008-10-26 @ 20:30:08
Postat av: Ellebelle

Hej Lenita! Hittade just till din blogg! Var tvungen o googla på dig efter att jag sett "hål i väggen" och kom på mig själv med att sakna er i det programmet!



Hur har du det, har du fortfarande kontakt med de andra två tjejerna från programmet, umgås ni nåt?

Är du singel nu?



Har du förresten tittat nåt på säsongens Ensam mamma söker (som visserligen har "finalen" ikväll) ?



Ha det fint, skönt om dig!

2008-11-23 @ 18:18:27
Postat av: Ulph

Nog skall en blogg alltid hållas lite mer uppdaterad än såhär kära du.



Hoppas livet lever gött för dig.



2008-11-25 @ 00:28:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits