Äntligen lördag!


Älskar att vakna på lördag morgon och veta att jag kan dricka mitt morgon kaffe i lugn och ro. Det brukar bli några telefon samtal med mina vänner. Det hör liksom lördags morognen till!
Oliver är hos sin pappa denna helg och är väldigt tyst hemma,inte roligt alls. Men denna lördag blir lugn,tror jag... jag har nu städat och grejat. Är bjuden till min vännina Carina i Arvika så jag åker dit ,kan då passa på att besöka min syster Louise och hennes alla barn.

Jag har haft en liten "turne" i 4 helger,det är så kul att man har vänner på många orter.

Så har vi detta med att jag blir igenkänd,helt otroligt!! Jag tycker ju att jag är en helt vanlig person,men folk blir helt till sig när dom ser mig. Jag va ute i Karlstad med min bror Lenne,han blev ju chockad! Fok var fram till mig,tog kort,vi fick sitta vid bord fast det var jätte mycket folk.

Men det roligaste den kvällen var när jag va på damernas. Då hör jag en tjeje prata i telefon och är så glad. För hon sitter vid samma bord som Lenita i Ensam mamma söker,hihihi. Då fick jag mig ett gott skratt =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits