Mars!!

Nu har snart hela mars gått....å jag har inte skrivit nåt...katastrof!
Men idag har jag köpt mig en ny dator =)) Min väninna Mona var expert hjälpen! Mona är min persomliga dator support...utan henne kommer jag inte långt i datorns värld.
Mona får stå ut med mycket galet när det gäller mig eller rättare sagt oss två ihop. Oliver åker inte frivilligt iväg och handlar med oss länge,konstigt...????hihihi .
Idag lyckades jag som vanligt....Mona och jag åt mat på Max ,väldigt mycket folk denna lördag. Jag har ju nu blivit van att folk  tittar på mig och känner igen mig. När jag sätter mig vid bordet kommer det nåt ljud från Monas strupe (vet fortfarande vad betydde) Så känner jag hur kallt å blött det blir på mig... Jag har lyckats att välta hela cola muggen över mig. Jag ställer mig upp och det bara rinner, stolen är en enda sjö av cola!! Det första jag säger är, vilken tur att Oliver inte var med oss nu!

Men hem kom jag efter ett härligt skratt anfall på Max, blöt i byxan hela vägen hem....Det är ju jag och Bridget Jones ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits