Sommarlovet är strax över...

Har inte skrivit på flera månader....inte mycket jag sitter vid datorn. Men nu är det härliga sommarlovet snart slut och arbetet börjar på måndag. Det ska bli roligt att komma tillbaka efter denna långa ledighet.

Har haft 3 st stortads semestrar i sommar, Paris, Stockholm och Rom! När jag inte har farit runt i dessa städer så har jag haft det skönt vid Vänern. Även vår katt Findus har haft en go sommar och bott vid Vänern. Min bästa bild i sommar är denna. Där Puff vaktar piffs väska utan att veta om det själv!
Piff va riktigt duktig på att vakta min väska...hon var inte ens medveten om det!

Kommentarer:
Postat av: Mona

Tyckde faktisk att bilden med din 'kompis' på metroen i Paris var bättre :D

2008-09-08 @ 16:11:25
Postat av: puff

håller nog med Mona/puff

2008-12-22 @ 23:07:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits